Znajdź odpowiedzi na najczęstsze pytania i problemy:
1. Czy otrzymam materiały na maila?
Zakupione materiały czekają na Ciebie na platformie Pani Pedagog Edukacja. Podczas pierwszego zakupu zakłada się dla Ciebie konto, do którego otrzymujesz hasło i login. Te dane zostają wysłane do Ciebie na podany adres mailowy.
2. Czy dostanę fakturę?
Oczywiście, że tak. Podczas zakupu podajesz dane do faktury. Zaznacz opcję dla kogo: osoby prywatnej, instytucji budżetowej (np. szkoły publicznej), czy prywatnej firmy.
3. Jakie są sposoby płatności?
Możesz zapłacić przelewem internetowym lub tradycyjnym. Płatność przelewem odbywa się za pośrednictwem znanego i bezpiecznego pośrednika PayU.
Jeśli chcesz zapłacić przelewem tradycyjnym, postępuj tak samo jak podczas płatności przelewem internetowym. Jednak po przekierowaniu do wyboru banku, wybierz opcję przelewu tradycyjnego. Na podany wcześniej przez Ciebie adres mailowy zostanie wysłana Faktura Proforma (znajdziesz tam numer konta bankowego konieczny do dokonania płatności).
4. Po co mi Faktura Proforma?
Faktura Proforma w przeciwieństwie do Faktury Vat, nie wnosi obowiązku zapłaty. To jedynie potwierdzenie zamówienia, potrzebne osobom, które chcą dokonać płatności przelewem tradycyjnym i/lub muszą ją okazać pracodawcy celem opłacenia szkolenia.
5. Opłaciłam szkolenie, ale nie dostałam materiałów!
Pamiętaj, że opłacone przez Ciebie materiały nie zostają wysyłane na maila. W celu obejrzenia szkolenia oraz pobrania materiałów dodatkowych oraz zaświadczenia, zaloguj się na swoje konto na platformie Pani Pedagog Edukacja.
Kilka/kilkanaście minut po zakupie szkolenia, otrzymasz maila z danymi do logowania. Wiadomości są wysyłane automatycznie, dlatego często są traktowane jako spam. Sprawdź więc skrzynkę SPAM oraz folder "INNE" lub "Społeczność".
Jeśli masz problemy z logowaniem, napisz do mnie:
kontakt@szkolenia.panipedagogedukacja.pl
6. Opłaciłam szkolenie, zalogowałam się na konto, ale nie widzę zakupionych materiałów!
a) Prawdopodobnie dokonałaś przelewu tradycyjnego i Twoja płatność nie została jeszcze zaksięgowana. Poczekaj aż zaksięguję płatność i udzielę Ci dostępu do szkolenia. Jeśli bardzo zależy Ci na czasie, skontaktuj się ze mną i prześlij potwierdzenie przelewu i nr Faktury Proforma na:
kontakt@szkolenia.panipedagogedukacja.pl
b) Twoje konto nie zostało aktywowane. Świeżo założone konto musi zostać bezpłatnie aktywowane. Przeważnie robię to ja, aby zaoszczędzić moim kursantom zachodu 😊 Ale może tak się zdarzyć, że nie zdążę tego zrobić zanim zalogujesz się Ty. Możesz samodzielnie aktywować abonament konta poprzez kilka kliknięć. Wejdź w Menu w opcję "Moje konto", następnie "Mój abonament".
7. Jak pobrać materiały dodatkowe?
Pod podglądem wybranych materiałów znajdziesz przycisk "Pobierz". Kliknij, a materiały zostaną automatycznie pobrane.
8. Jak pobrać zaświadczenie uczestnictwa?
Po zalogowaniu się do platformy, na pulpicie zobaczysz miniaturkę Twojego szkolenia, a pod nią przycisk "certyfikat". Kliknij, a zostanie on pobrany automatycznie.
Data na zaświadczeniu generuję się w dniu pobrania dokumentu. Jeśli zakupisz szkolenie np. 30 sierpnia, ale pobierzesz zaświadczenie 1 września, to na zaświadczeniu zobaczysz datę 1 września.
9. Jak długo mogę korzystać ze szkolenia?
Na korzystanie ze szkolenia masz 3 miesiące od dnia zakupu. W tym czasie możesz logować się i odtwarzać szkolenie ile razy potrzebujesz.